Ohs Trainer Koclan-Kişisel Blog Yazısı

 

Merhaba saygıdeğer internet sakinleri sizlere Kişisel Bloğumu tanıtmak ve neden blog yazıyorum biraz ondan bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 4 yıldır blog  kullanıcılarındandım ve hem iş yoğunluğu hem de pandemi sürecinden dolayı ara vermek zorunda kalmıştım. Şimdi ise hem işe dair hem de hayata dair önemli gördüğüm hususları kaleme alacağım bu yarı zamanlı iş, yarı zamanlı kişisel bloğumu sizlerle buluşturmaktan mutluluk duyuyorum. 

Önce kısaca kendimden bahsetmek istiyorum

İstanbul / Eminönü doğumluyum mesleğim inşaat mühendisliği ve iş güvenliği uzmanıyım. buna rağmen, kendimi  bir çok konuda yetkinlik olarak geliştirdim ve şu aralar ise Web tasarımına merak saldım diyebilirim. Bu konuda kendimi geliştirmek istemem ve yolun başında olmam biraz zorlu görünse de, iş hayatımda kazanmış olduğum disiplin ve sabır ile bir zamanlar aklımın köşesinde var olan, hayalini kurduğum Web siteleri kurma, yönetme, kod yazma ve dahi içerikler oluşturma araştırmalarımı yansıtabileceğim bir blog güzel bir başlangıç olacaktır benim için. 


Blog Ohs Trainer Koclan'u kurma nedenimi şu şekilde anlatmak istiyorum;

Öncelikli amacım insanlara hem mesleki olarak faydalı olabilmek, hem de tecrübelerimi paylaşarak kendimi blog yazarlığında geliştirmektir. bu güzel başlangıcı süreklilik haline getirmek, kendi düşüncelerimi, edindiğim bilgileri paylaşmak ve bunlardan benim dışımda birilerinin daha faydalanacağını bilmek bu konudaki hevesimi daha da artırıyor. ohstrainerkoclan.blogspot.com hikayesi bu şekilde oluştu diyebilirim

Burada kendime ait yazılar, yaşadığım olaylar karşısındaki teknik zorluklar ve çözümler, bu tür zorlukların çözümleri, pratik bilgiler, yönetmelikler gibi bir çok konudan bahsedeceğim. 

Her blog yazarı gibi hangi konuda yeterli ve deneyimli isem o konu üzerinde daha fazla detay içeren yazılarımı sizlerle buluşturacağım. 

İnşaat sektörüne dair her şey, meslek bilinci ve uygulama alanındaki zorluklar, mesleğin geleceği, ülkemizde ve dünya üzerinde mesleğin değeri ve en önemlisi de iş sağlığı ve güvenliği üzerine temel bilgilerden oluşan, deneyimlerimle desteklediğim yazılarımla burada olacağım. 

Her alanın eğitimi okullarda sağlanıyor olsa dahi saha içerisinde, uygulama söz konusu olduğu için teknik bilgi konusunda çok donanımlı olmak günü kurtarmaya yetmiyor maalesef. 

Bu hususta 'bilen birine sormak' sahaya indiğimizde bizi diğerlerinden bir adım öne taşır. Teknik bilgilerin akabinde esas vurgusunu yapmak istediğim husus uygulama aşamasını sorunsuz hale getirecek olan püf noktaları sizlere sunmak. 

Mevzuları sadece inşaatla sınırlamadan hayata dair, insana dair, İletişim odaklı sağlıklı bir ifade gücünü sağlayacak temel hususlar hakkında da kendimce tüyolar vermeye çalışacağım. 

Beden dili ve etkili iletişimin, iş başvurusundan tutun da ekip çalışmalarını yürütmeye kadarki süreçte ne kadar önemli olduğunu, hangi sektör olursa olsun bilmeyen yoktur. 

Kısacası insana ve mesleğe dair ne varsa burada sizinle paylaşmaya çalışacağım

Peki neden Blogger?;

  • Üyelik sistemi çok pratik öğrenmesi çok basit ve Türkçe olduğu için

 

  • 1 hesap ile birden fazla blogger açabilme şansına sahip olma ayrıcalığı

 

  • Google'ye ait bir alt yapı sistem olması ve güvenlik açısından çok iyi bir özelliğe sahip olduğu için

 

  • biraz Seo açısından ve biraz da index hızının çok hızlı olmasından dolayı

 

  • Ücretsiz olduğu için blogspot.com domain kullanıyorum ( fakat isteyen @blogspot.com. uzantısının görünmesini istemezseniz değiştirebilir özel farklı domainler ile alabilirsiniz)

 

  • Beğendiğim bir yanı ise Blogger widget'ini kolayca uygulayabildiğim için(kodlar buna da dahil)

 

  • Yazı , resim ve video eklemesinin kolay olmasından dolayı

 

  • Şablonda bir güncelleme yapmada kolaylık sağlanması ve paylaşımı zaman ayarlı yapılması

 


Neden Blog Ohs Trainer Koclan’ı Takip Etmenizi Öneriyorum?

Daha önce kimsenin kendi alanımdaki mesleki blogu açmaması ve bununla beraber hayatımı, düşüncelerimi, yaşadıklarımı, iş tecrübelerimi, deneyimlerimi, samimi ve akıcı yazılarımla sizlerle buluşturmak. Önceliğim ise kurtarıcı bilgiler sağlayarak hayatı daha pratik hale getirmeye çalışmaktır. artık daha güncel ve aktif olarak Mesleki Blog kavramının hakkını vermek şimdilik tek hedefim.

Bunların yanı sıra inşaat mühendisliği ile farklı alanlarda bilgi paylaşımlarımı tecrübelerimi de zaman zaman paylaşıyor olacağım.  Kendi deneyimlerim çok fazla olduğu için öncelikle planlama ve programlama yaparak başlayacağım. Pratik ve faydalı içerikler paylaşmaya öncelik veriyorum.  Birkaç örnek vermek gerekirse;

 

 

  • Ülkemizde ve Dünyamızda birçok kişi hakkında bilmediği ve nasıl uygulayacağını yeni öğrendiği Covid 19 hakkında yine kendi tecrübelerime dayanarak çeşitli bilgiler vermeye çalıştım. Epilepsi Hastalığı hakkındaki yazılarımı okuyabilirsiniz

 

  • Yine kendi bilgilerimden yanı sıra bugüne kadar diğer mesleki konular hakkında bilgileri de paylaşmayı elbette unutmadım ilgili araştırmalarım da buna etken sağlayacağını düşünüyorum. ve tabi ki Blogger ile ilgili çeşitli yazılar yazarak özellikle yeni başlayan/başlayacak arkadaşlar için faydalı olur umarım düşündüğümü her zaman yapmaktan yanayım.

 

Kişisel Blogumu keşfetmek, öğrenmek yazılarımı okumak isterseniz eğer sizlere Bloguma bekliyorum.

 

İş Güvenliğinin Tarihçesi Nedir? İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Dönemleri Nelerdir?

Bu kez Türkiye’miz de ve dünyada İş Güvenliği kavramının tarihçesi nden   bahsetmek istiyorum… İnsanoğlu, var olduğu günden beri yaşamını ...

En Yeniler

Powered By Blogger