- çalışmalardaki iş güvenliği, büyük ölçüde güvenlik eğitimlerin yanı sıra kişisel deneyimlere ve çalışma faktörlerindeki sorumluların aktarımına göre dayanır.
- İş bağlamında eğitim uygulamasını desteklemek için eğitmenlerin rolü genişletilmelidir.
- Şirketler, çalışma gücünü kaybetmeme süreci üzerindeki kontrollerini artırmak için güvenlik eğitmenlerine bakış açılarını değiştirmeli ve önemi güçlendirmelidir.
Katılımcılar eğitim sonuçlarından kendilerini sorumlu hissettiklerini belirtmelidir. ancak eğitimlerin düşük ve sıradan kısa önemsiz bir eğitimlerle kontrol duygusu ortaya çıkarmamasında büyük etken sağlamaktadır.. Bu durumlar, eğitmenlerin eğitim ve uygulamaya karar verdiklerini doğrulamasında büyük sorun etken sağlamaktadır, ancak iş bağlamında eğitim uygulamasını desteklemek için rolleri karşıya yüklenilmesi gereklidir. Bu amaçla, şirketler, çalışma süreci üzerindeki kontrollerini artırmak için İSG eğitmenlerin güçlü diyaloglarına ve yetkinliklerine ihtiyacı gereklidir.
- eğitmenlerin saha çalışmaların ve iş gücünün başarısını artırmak için en iyi yönetimin kişisel eğitici/öğretici uygulamalardan geçer ve bakış açıları sürekli gelişmeye açık olur
- raporlara dayalı en iyi uygulamalar belirlenerek saha uygulamalarında çalışma faktöründe verim sağlanması;
- eğiticilerin eğitim sonrası sonuçlarına bakılarak yeterlilik, öz-yeterlik ve kişisel sorumlulukların alınıp alınmadığını gözlemlerle, çalışmalarla görebilir. ve birinci basamak güvenlik eğitmenleri ile sorumluluk deneyimleri arasında yapılandırma olup olmadığını eğitici görüşme yapılması gereklidir.